Regulamin

strony i sklepu internetowego www.online.farmaserca.pl

§ 1 Postanowienia Ogólne

  1. Właścicielem serwisu internetowego www.online.farmaserca.pl jest fundacja FARMA SERCA, z siedzibą w ul.Nowolipki 14/30, 01-019 Warszawa, NIP 5273020470, REGON 523194858,, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000991761.(zwana dalej „Fundacją”). Właścicielem i operatorem sklepu internetowego umieszczonego na stronie internetowej w domenie www.online.farmaserca.pl jest Fundacja, prowadząca działalność gospodarczą, z której zyski są przeznaczane na cele statutowe Fundacji.
  2. Informacje o kursach lub programach online podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów, a w szczególności:
  • warunki i zasady składania zamówień,
  • zasady zawierania umów sprzedaży, których przedmiotem są określone kursy lub programy online,
  • procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od umowy sprzedaży,
  • sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych klientów sklepu.

4. Warunkiem korzystania z oferty Sklepu i dokonywanie w nim zakupów jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§ 2 Składanie i realizacja zamówień

  1. W celu zamówienia kursu lub programu online za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.online.farmaserca.pl, a następnie dokonać wyboru kursu lub programu online podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  2. Wybór przez Klienta zamawianych kursu lub programu online (w tym ich liczby) dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych kursów lub programów online do koszyka.
  3. Celem złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
    • imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie, nazwy firmy, numer NIP),
    • numeru telefonu,
    • adresu e-mail; a także akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako„AKCEPTUJĘ REGULAMIN”, oraz okienka z treścią „Wyrażam zgodę na dostarczenie mi treści cyfrowych w postaci zamawianego produktu online przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadomy, że w ten sposób tracę prawo odstąpienia od umowy”, a następnie wysłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
  4. Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację.
  5. W trakcie składania zamówienia – do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie kursu lub programu online , zarówno co do ich rodzaju i liczby (ilości), jak również co do formy płatności oraz miejsca i sposobu ich dostawy. Klient może w przeglądarce internetowej kliknąć strzałkę cofnij stronę i wtedy wraca do produktów w koszyku.
  6. Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma obowiązek uiszczenia należnej zapłaty. Klient może zrezygnować, a wtedy zamówienie zostaje automatycznie anulowane: po 15 minutach przy płatności Paynow i PayU.
  7. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia zamówienia, i kliknięciu przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ” wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia.
  8. Podsumowanie zamówienia zawiera w szczególności następujące informacje:
    • numer zamówienia
    • data
    • suma
    • metoda płatności
    • numer konta bankowego
    • produkt
    • kwota
    • wysyłka
    • uwagi do zamówienia
  9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Fundacją Umowy Sprzedaży zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  10. Po złożeniu zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Okres, na który dana usługa jest udostępniana (dotyczy to w szczególności kursów online) podany jest każdorazowo w opisie konkretnej usługi, przy czym nie jest on dłuższy niż 12 miesięcy od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  11. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 10 powyżej.14. Jednocześnie ze złożeniem Zamówienia na określone towary lub usługi, Klient może dokonać rejestracji w Sklepie, w wyniku której zostanie utworzone dla danego Klienta indywidualne konto, dostępne za pomocą loginu (adres e-mail Klienta) oraz ustalonego przez niego hasła (zwane dalej „Kontem”). Rejestracja w Sklepie nie jest warunkiem koniecznym do dokonania w nim zakupów.
  12. Założenie Konta możliwe jest poprzez zaznaczenie pola: „Stworzyć konto?” i wypełnienie przez Klienta wszystkich pól formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu, oznaczonych jako wymagane.
  13. Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu.
  14. Klient może wyrazić dodatkową zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Fundację w celach marketingowych w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych i ofert, otrzymywania artykułów i innych bezpłatnych materiałów szkoleniowych, kodów rabatowych na wybrane produkty w sklepie online, ofert specjalnych dla wybranych klientów i inne informacje handlowe. Klient może w każdej chwili wycofać taką zgodę.
  15. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
  16. Właściciel Sklepu może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy Klient podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub składania Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, korzysta ze Sklepu w sposób niezgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci internetowej, korzysta ze Sklepu w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla właściciela Sklepu.

§ 3 Płatności Cykliczne

  1. W sklepie www.online.farmaserca.pl umieszczone są również kursy i programy online, do który dostęp Klient otrzymuje w ramach płatności cyklicznych. Wysokość płatności cyklicznej jest każdorazowo wskazana w opisie danego kursu/programu i jest pobierana w cyklu miesięcznym. Cykl rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu dokonania pierwszej płatności. Kolejne płatności pobierane są w tym samym dniu każdego kolejnego miesiąca aż do momentu, kiedy Klient nie anuluje płatności cyklicznej (subskrybcji).
  2. Klient ma prawo zrezygnować z płatności cyklicznej w dowolnym momencie, jednak rezygnacja staje się skuteczna od kolejnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku rezygnacji, dostęp do kursu lub programu online wygasa z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. Rezygnacja przed upływem danego cyklu rozliczeniowego nie uprawnia do zwrotu opłaty za ten okres.
  3. W celu rezygnacji z płatności cyklicznych Klient powinien napisać wiadomość email, podając swoje imię nazwisko, nazwę kursu lub programu online z którego chce zrezygnować, adres email, którym loguje się do swojego konta na www.online.farmaserca.pl oraz datę zakończenia subskrypcji.
  4. Po wygaśnięciu dostępu Klient traci możliwość korzystania z kursu lub programu online, w tym dostęp do materiałów i treści. Wznowienie korzystania wymaga ponownej aktywacji subskrypcji i dokonania płatności.
  5. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat lub zasad płatności cyklicznych, przy czym Klient zostanie poinformowany o tym z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.Klient może wówczas zdecydować o kontynuacji subskrypcji na nowych zasadach lub zrezygnować przed rozpoczęciem kolejnego cyklu.
  6. Klient zawierając  umowę  z  Fundacją  oraz  wybierając  kursu lub programu online, do którego dostęp warunkowany jest opłatą cykliczną, wyraża zgodę  na  cykliczne, co  miesięczne  pobieranie  przez  Operatora  Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za kursu lub programu online. Opłata  będzie  pobierana  przez Operatora  płatności  raz  w miesiącu.
  7. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU  pośrednicząc  w  dokonaniu  płatności  udostępnia  narzędzie  Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie  do  indywidualnego  Klienta  unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Fundacji.
  8. Dostawa Zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Fundacji

§ 3 Ceny i formy płatności

  1. Ceny kursu lub programu online zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają wszelkie inne składniki. Fundacja nie jest płatnikiem VAT.
  2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen kursu lub programu online prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz wprowadzania nowych kursów lub programów online , przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
  3. Zapłata za zamówiony kurs lub program online następuje za pomocą płatności elektronicznej paynow, a w przypadku płatności cyklicznej za pomocą karty płatniczej przez operatora PayU. Dostęp do kursu lub programu nastąpi po zaksięgowaniu płatności na koncie Fundacji.

§4 Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie kursu lub programu online Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi.
  2. Reklamacje należy zgłosić droga elektroniczną do Fundacji na adres e-mail: kontakt@farmaserca.pl
  3. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, opisać powód składanej reklamacji oraz żądanie Klienta w związku ze stwierdzoną wadą kursu lub programu online .
  4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej zgłoszenia.

§5 Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania kursu lub programu online, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres Fundacji lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@farmaserca.pl
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

§6 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest Fundacja Farma Serca, z siedzibą w ul.Nowolipki 14/30, 01-019 Warszawa, NIP 5273020470, REGON 523194858, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000991761.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane na podstawie wyraźnie wyrażonej zgody, którą Klient może w każdej chwili wycofać.
  3. Dane osobowe są przetwarzane w celu umożliwienia Klientom korzystania z oferty Sklepu, a w szczególności w celu przyjmowania i realizacji zamówień.
  4. Dane osobowe Klientów są ponadto przetwarzane w celu: a) realizacji obowiązków prawnych, którym podlega Właściciel Sklepu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej; b) archiwalnym i dowodowym, będącym realizacją prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów; c) ewentualnego ustalenia lub obrony przed roszczeniami, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Właściciela Sklepu.
  5. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu są następujące podmioty, przetwarzające dane w imieniu Właściciela Sklepu: a) upoważnieni pracownicy i wolontariusze Fundacji b) zleceniobiorcy i podwykonawcy; d) partnerzy we współpracy z którymi realizujemy określone działania; e) podmioty obsługujące systemy informatyczne, marketingowe, księgowe i prawne; f) firmy kurierskie i pocztowe.
  6. Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez Fundację do czasu wycofania zgody oraz w okresie wykonywania obowiązków prawnych np. w zakresie wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, a także gdy przepisy prawa nakazują przechowywać dane.
  7. Każdy Klient, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądać dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądać ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu.
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili być wycofana. W tym celu należy skontaktować się z Fundacją
  9. W sprawach o naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych Klient mogą wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://uodo.gov.pl/.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Fundacją. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom powszechnym właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Fundacją. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Fundacji.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Regulamin wchodzi w życie dnia 01.09.2022.