Regulamin
strony i sklepu internetowego www.online.farmaserca.pl
§ 1 Postanowienia Ogólne
- Właścicielem serwisu internetowego www.online.farmaserca.pl jest fundacja FARMA SERCA, z siedzibą w ul.Nowolipki 14/30, 01-019 Warszawa, NIP 5273020470, REGON 523194858,, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000991761.(zwana dalej „Fundacją”). Właścicielem i operatorem sklepu internetowego umieszczonego na stronie internetowej w domenie www.online.farmaserca.pl jest Fundacja, prowadząca działalność gospodarczą, z której zyski są przeznaczane na cele statutowe Fundacji.
- Informacje o kursach lub programach online podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów, a w szczególności:
- warunki i zasady składania zamówień,
- zasady zawierania umów sprzedaży, których przedmiotem są określone kursy lub programy online,
- procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od umowy sprzedaży,
- sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych klientów sklepu.
4. Warunkiem korzystania z oferty Sklepu i dokonywanie w nim zakupów jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
§ 2 Składanie i realizacja zamówień
- W celu zamówienia kursu lub programu online za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.online.farmaserca.pl, a następnie dokonać wyboru kursu lub programu online podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- Wybór przez Klienta zamawianych kursu lub programu online (w tym ich liczby) dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych kursów lub programów online do koszyka.
- Celem złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
- imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie, nazwy firmy, numer NIP),
- numeru telefonu,
- adresu e-mail; a także akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako„AKCEPTUJĘ REGULAMIN”, oraz okienka z treścią „Wyrażam zgodę na dostarczenie mi treści cyfrowych w postaci zamawianego produktu online przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadomy, że w ten sposób tracę prawo odstąpienia od umowy”, a następnie wysłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
- Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację.
- W trakcie składania zamówienia – do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie kursu lub programu online , zarówno co do ich rodzaju i liczby (ilości), jak również co do formy płatności oraz miejsca i sposobu ich dostawy. Klient może w przeglądarce internetowej kliknąć strzałkę cofnij stronę i wtedy wraca do produktów w koszyku.
- Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma obowiązek uiszczenia należnej zapłaty. Klient może zrezygnować, a wtedy zamówienie zostaje automatycznie anulowane: po 15 minutach przy płatności Paynow i PayU.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia zamówienia, i kliknięciu przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ” wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia.
- Podsumowanie zamówienia zawiera w szczególności następujące informacje:
- numer zamówienia
- data
- suma
- metoda płatności
- numer konta bankowego
- produkt
- kwota
- wysyłka
- uwagi do zamówienia
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Fundacją Umowy Sprzedaży zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Okres, na który dana usługa jest udostępniana (dotyczy to w szczególności kursów online) podany jest każdorazowo w opisie konkretnej usługi, przy czym nie jest on dłuższy niż 12 miesięcy od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 10 powyżej.14. Jednocześnie ze złożeniem Zamówienia na określone towary lub usługi, Klient może dokonać rejestracji w Sklepie, w wyniku której zostanie utworzone dla danego Klienta indywidualne konto, dostępne za pomocą loginu (adres e-mail Klienta) oraz ustalonego przez niego hasła (zwane dalej „Kontem”). Rejestracja w Sklepie nie jest warunkiem koniecznym do dokonania w nim zakupów.
- Założenie Konta możliwe jest poprzez zaznaczenie pola: „Stworzyć konto?” i wypełnienie przez Klienta wszystkich pól formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu, oznaczonych jako wymagane.
- Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu.
- Klient może wyrazić dodatkową zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Fundację w celach marketingowych w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych i ofert, otrzymywania artykułów i innych bezpłatnych materiałów szkoleniowych, kodów rabatowych na wybrane produkty w sklepie online, ofert specjalnych dla wybranych klientów i inne informacje handlowe. Klient może w każdej chwili wycofać taką zgodę.
- Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
- Właściciel Sklepu może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy Klient podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub składania Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, korzysta ze Sklepu w sposób niezgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci internetowej, korzysta ze Sklepu w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla właściciela Sklepu.
§ 3 Płatności Cykliczne
- W sklepie www.online.farmaserca.pl umieszczone są również kursy i programy online, do który dostęp Klient otrzymuje w ramach płatności cyklicznych. Wysokość płatności cyklicznej jest każdorazowo wskazana w opisie danego kursu/programu i jest pobierana w cyklu miesięcznym. Cykl rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu dokonania pierwszej płatności. Kolejne płatności pobierane są w tym samym dniu każdego kolejnego miesiąca aż do momentu, kiedy Klient nie anuluje płatności cyklicznej (subskrybcji).
- Klient ma prawo zrezygnować z płatności cyklicznej w dowolnym momencie, jednak rezygnacja staje się skuteczna od kolejnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku rezygnacji, dostęp do kursu lub programu online wygasa z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. Rezygnacja przed upływem danego cyklu rozliczeniowego nie uprawnia do zwrotu opłaty za ten okres.
- W celu rezygnacji z płatności cyklicznych Klient powinien napisać wiadomość email, podając swoje imię nazwisko, nazwę kursu lub programu online z którego chce zrezygnować, adres email, którym loguje się do swojego konta na www.online.farmaserca.pl oraz datę zakończenia subskrypcji.
- Po wygaśnięciu dostępu Klient traci możliwość korzystania z kursu lub programu online, w tym dostęp do materiałów i treści. Wznowienie korzystania wymaga ponownej aktywacji subskrypcji i dokonania płatności.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat lub zasad płatności cyklicznych, przy czym Klient zostanie poinformowany o tym z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.Klient może wówczas zdecydować o kontynuacji subskrypcji na nowych zasadach lub zrezygnować przed rozpoczęciem kolejnego cyklu.
- Klient zawierając umowę z Fundacją oraz wybierając kursu lub programu online, do którego dostęp warunkowany jest opłatą cykliczną, wyraża zgodę na cykliczne, co miesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za kursu lub programu online. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu.
- Klient w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Fundacji.
- Dostawa Zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Fundacji
§ 3 Ceny i formy płatności
- Ceny kursu lub programu online zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają wszelkie inne składniki. Fundacja nie jest płatnikiem VAT.
- Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen kursu lub programu online prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz wprowadzania nowych kursów lub programów online , przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
- Zapłata za zamówiony kurs lub program online następuje za pomocą płatności elektronicznej paynow, a w przypadku płatności cyklicznej za pomocą karty płatniczej przez operatora PayU. Dostęp do kursu lub programu nastąpi po zaksięgowaniu płatności na koncie Fundacji.
§4 Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie kursu lub programu online Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi.
- Reklamacje należy zgłosić droga elektroniczną do Fundacji na adres e-mail: kontakt@farmaserca.pl
- Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, opisać powód składanej reklamacji oraz żądanie Klienta w związku ze stwierdzoną wadą kursu lub programu online .
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej zgłoszenia.
§5 Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
- Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania kursu lub programu online, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres Fundacji lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@farmaserca.pl
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
§6 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest Fundacja Farma Serca, z siedzibą w ul.Nowolipki 14/30, 01-019 Warszawa, NIP 5273020470, REGON 523194858, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000991761.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane na podstawie wyraźnie wyrażonej zgody, którą Klient może w każdej chwili wycofać.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu umożliwienia Klientom korzystania z oferty Sklepu, a w szczególności w celu przyjmowania i realizacji zamówień.
- Dane osobowe Klientów są ponadto przetwarzane w celu: a) realizacji obowiązków prawnych, którym podlega Właściciel Sklepu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej; b) archiwalnym i dowodowym, będącym realizacją prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów; c) ewentualnego ustalenia lub obrony przed roszczeniami, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Właściciela Sklepu.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu są następujące podmioty, przetwarzające dane w imieniu Właściciela Sklepu: a) upoważnieni pracownicy i wolontariusze Fundacji b) zleceniobiorcy i podwykonawcy; d) partnerzy we współpracy z którymi realizujemy określone działania; e) podmioty obsługujące systemy informatyczne, marketingowe, księgowe i prawne; f) firmy kurierskie i pocztowe.
- Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez Fundację do czasu wycofania zgody oraz w okresie wykonywania obowiązków prawnych np. w zakresie wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, a także gdy przepisy prawa nakazują przechowywać dane.
- Każdy Klient, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądać dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądać ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili być wycofana. W tym celu należy skontaktować się z Fundacją
- W sprawach o naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych Klient mogą wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://uodo.gov.pl/.
§7 Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Fundacją. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom powszechnym właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Fundacją. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Fundacji.
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie dnia 01.09.2022.